חייגו עכשיו: 03-6879901

תנורים תעשייתיים

תנורים תעשייתיים ותנורי מעבדה לטמפרטורות מ- 25 עד 3000 מעלות צלזיוס, לתמיכה במגוון רחב של ישומי חום וטיפולים תרמיים באווירות שונות, כולל ואקום ואווירה אנרטית.

תנורים תעשייתיים מתאימים לתהליכים תעשיתיים מגוונים, כגון: תנורי ואקום, תנורי סינטור, תנורי מעבדה, תנורי חימום וייבוש, תנורי צינור, תנורי שריפה וכ"ו.
התנורים מחוממים באמצעות מגוון גופי חימום תעשייתיים: סיליקון קרביד (SIC), מוליבידן דיסלציד (MoSi2) וגרפיט.
מגווון תנורים תעשייתיים סטנדרטיים, תנורים תעשייתיים גדולים ותנור תעשייתי לפי דרישה ספציפית של הלקוח.

אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה. נשמח לסייע לכם בבחירת התנור התעשייתי המתאים ביותר עבורכם: 03-6879901info@ibt.co.il

תנור תעשייתי - הגדרה של טיפול תרמי

טיפול בחום ניתן להגדיר כשילוב של חימום וקירור המופעלים על מתכות וסגסוגות במצב מוצק כדי להשיג תנאים או תכונות נדרשות מהחומרים בתהליך. טיפול תרמי של מתכות כרוך בהעלאת הטמפרטורה של פלדה או הסגסוגת, לעתים קרובות דרך פרופיל תרמי שנקבע לטמפרטורה מוגדרת ומתוכננת מראש. בשלב זה, החומר מוחזק בטמפרטורה קבועה למשך זמן נתון לפני שהוא מקורר בדרך כלל בקצב מבוקר בקפידה לטמפרטורה רצויה או לטמפרטורת הסביבה.

הטיפולים מתבצעים לעיתים בתנור תעשייתי באווירה מיוחדת, כלומר שימוש  בגזים יעודיים משמשים כדי לשלוט על האווירה של התהליך ולהשפיע על התוצאה הרצויה מבחינת תכונות החומרים בתהליך. האטמוספרה או האווירה המבוקרת משמשת כדי להפחית את השפעות החמצון על רכיב מטופל או לספק אווירה מעשירה על פני השטח כדי להאיץ ולגרום להשפעות כימיות על החומרים בתהליך.

טיפולים בחום מיועדים כדי להביא להומוגניות של סגסוגות מתכת יצוקות או לשפר את תכונות החומר בחום, או כדי לרכך מתכות לפני ובמהלך פעולות חימום או עיבוד קר, או לשנות את המבנה המיקרו של החומר המעובד כך שבצורה זו ניתן יהיה להשיג את התכונות המכניות הרצויות.
טיפולים תרמיים של סגסוגות מתכת בתנור תעשייתי משמשים גם כדי לשנות את פני השטח הכימי של חומר. זה מושג על ידי החדרת פחמן, חנקן וחומר גזי או מוצק אחר על פני השטח של החלק.
תהליכים אלה משמשים לתת קשיחות משטח מוגדר כדי לשפר עמידות בבלאי, קורוזיה ועייפות החומר.

אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה. נשמח לסייע לכם בבחירת התנור התעשייתי המתאים ביותר עבורכם: 03-6879901, info@ibt.co.il