חייגו עכשיו: 03-6879901

מד טמפרטורה ללא מגע | טרמומטר

רכיבים מתקדמים למדידת טמפרטורה ללא מגע למפעלים ומעבדות | מד טמפרטורה תעשיייתי – פירומטר אינפרא אדום (Infrared Pyrometer) – טרמומטר.

חברת IBT מייבאת ומשווקת מבחר גדול של מדי טמפרטורה דיגיטליים מדויקים ממיטב החברות כדוגמת: Optris, Chino, ו- Anritsu, אשר משמשים למדידת טמפרטורת האובייקט למפעלים ומעבדות:

- חישוב טמפרטורת הגוף הנמדד ע"י היחס (Ratio pyrometer) במדידה בשניים או שלשה אורכי גל.

- מדידה מדויקת שאינה מושפעת מכמות האנרגיה המגיעה לפירומטר.

- נטרול ומזעור של שגיאות מדידה הנובעות משינויים באמיסיביות, באיכות פני השטח והפרעות בין הגוף הנמדד לפירומטר.

- אופציונלי - עמידות בטווח טמפרטורות רחב ותנאי שטח קשים.

למומחים של חברת IBT נסיון רב בהתאמת פתרונות בקרת טמפרטורה מתקדמים לצרכי הלקוח.
אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה. נשמח לסייע לכם בבחירת מד הטמפרטורה / טרמומטר המתאים ביותר עבורכם: 03-6879901, info@ibt.co.il

אופטימיזציית תהליכי ייצור באמצעות מד טמפרטורה תעשייתי

חלק גדול מתהליכי הייצור בתעשיות רבות מתבצעים באמצעות הפעלת אנרגיית חום על מגוון של רכיבים וחומרים. בכדי להבטיח את תקינות התהליכים הללו, ולבצע אופטימיזציה מתמשכת שלהם, יש לעקוב אחר הטמפרטורות ולנטר אותן לכל אורך הדרך, כך שהן לא יחרגו מהנדרש לכל שלב ושלב בתהליך. להלן כמה דוגמאות לתעשיות בולטות, שבמהלך תהליכי הייצור בהן נהוג ליישם אמצעי ניטור טמפרטורה כדוגמת מד טמפרטורה IR, מד טמפרטורה גבוהה, פירומטר, טרמומטר, מצלמה תרמית ועוד:

מדי טמפרטורה לתעשיית האנרגיה הסולארית והמוליכים למחצה – ניטור קבוע של טמפרטורות הינו הכרחי בתהליכי הייצור בשתי התעשיות האלו, ומכשירים כמו פירומטר / טרמומטר ומצלמות אינפרא אדומות משמשים כעזרים חיוניים להבטחת האיכות ותפקוד התקין של המעגלים חשמליים והמודולים הסולאריים הנוצרים בהם. הודות לאמינותם של מדי הטמפרטורה הקיימים כיום, וליכולתם לאתר נקודות חמות וקרות בכל שלבי התהליך, ניתן לזהות כשלים אפשריים במהירות ורמת דיוק גבוהה במיוחד ואף להתממשק ישירות אל בקר טמפרטורה. כך ניתן לפתור ולמנוע אותם מבעוד מועד.

מד טמפרטורה לתעשיית הזכוכית – בשל השימוש באנרגיה רבה בתהליכי הייצור, תעשיית הזכוכית מסתמכת רבות על אמצעים שונים לניטור טמפרטורה גבוהה. כך למשל נעשה בתעשייה זו שימוש באמצעים כמו מד טמפרטורה גבוהה, טרמומטר, ומצלמות תרמיות מבוססות IR, המתאימים למדידת טמפרטורה של משטחי זכוכית ללא מגע פיזי בהם.
לחברת אופטריס טרמומטרים ומצלמות תרמיות המיועדים לתעשיית הזכוכית, אשר פועלים על בסיס טכנולוגיית לייזר כפולה המאפשרת לנטר את הטמפרטורות בנקודות מדוייקות בתהליכי הייצור של מוצרי זכוכית.

מד טמפרטורה לתעשיית הרכב – בתעשיית הרכב ישנם מספר עצום של שלבי ייצור, שבהם מגוון רב של חומרים מטופלים ומעובדים. על מנת להבטיח את איכות הייצור הגבוהה ביותר, קיימים כיום אמצעי מדידת טמפרטורה רבים, כגון מד טמפרטורה IR, טרמומטרים ומצלמות תרמיות, המשמשים כפתרון יעיל ואמין לניטור של הטמפרטורה לכל אורך שלבי פס הייצור של הרכב, ומאפשרים אופטימיזציה מתמשכת של תהליכי הייצור.

מד טמפרטורה לתעשיית המתכת -  במהלך תהליך הייצור של מוצרי מתכת שונים, ובייחוד בתהליכי הקשחה וחישול, ניטור מדוייק ומתמשך של טמפרטורת המתכת הוא חיוני ביותר. מד טמפרטורה תעשייתי מתקדם מאפשר לא רק להבטיח את שלמות התהליך, ואת שיפור איכות המוצרים, אלא גם עוזר להורדת עלויות הייצור, באמצעות אופטימיזציה מתמשכת של התהליך. כיום קיימים בשוק מד טמפרטורה גבוהה ופירומטרים מתקדמים, המסוגלים למדוד טמפרטורות של עד 3,000 מעלות ולשהות בסביבות קשות שבהן הטמפרטורות מגיעות עד מעל ל-315 מעלות.

מד טמפרטורה לתעשיית עיבוד הפלסטיק – תהליכי הייצור בתעשיית הפלסטיק מגוונים ביותר. קיימים כיום בשוק מדי טמפרטורה ייעודיים, ללא מגע, המותאמים לניטור שיטות ייצור רווחות בתחום תעשיית הפלסטיק, כדוגמת הזרקת פלסטיק. אמצעים אלו מאפשרים בקרה רציפה על טמפרטורת הפלסטיק ומסייעים לייעול השימוש בחומרי הגלם ומניעת בזבוז.

מד טמפרטורה לתעשיית התרופות והרפואה – גם במסגרת תהליכי ייצור המתקיימים בתעשייה הרפואית יש צורך במכשירים לניטור טמפרטורות ללא מגע. טרמומטר אינפרא אדום ומצלמה תרמית הם בין האמצעים שבהם משתמשים מפעלים לייצור מכשור רפואי, כמו גם מומחים רפואיים שונים, שיכולים לתת באמצעותם אבחונים רפואיים שונים.

למומחים של חברת IBT נסיון רב בהתאמת פתרונות ניטור טמפרטורה מתקדמים לצרכי הלקוח.
אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה. נשמח לסייע לכם בבחירת מד הטמפרטורה / טרמומטר המתאים ביותר עבורכם: 03-6879901, info@ibt.co.il